Pracownicy administracyjni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu mogą wyjeżdżać do instytucji zagranicznych, np. uczelni partnerskich, przedsiębiorstw, organizacji, instytucji edukacyjnych w
celu doskonalenia umiejętności i kwalifikacji potrzebnych w pracy, wymiany doświadczeń, poszerzania wiedzy w danej dziedzinie (udział w szkoleniu, seminarium, warsztatach z elementami szkolenia,
wizyta typu work shadowing itp.). Pracownicy administracyjni mogą wziąć udział w programie w ramach wyjazdów STT.
Długość trwania wyjazdu: Minimum 2 dni
Warunki finansowe wyjazdów
Środki z programu Erasmus+ są przeznaczone na dofinansowanie kosztów podróży i utrzymania za granicą. Kwota stypendium zależy od długości pobytu oraz kraju docelowego.
REKRUTACJA NA WYJAZDY ERASMUS STT PROWADZONA JEST W TRYBIE CIĄGŁYM
4) Skontaktuj się z uczelnią partnerską
5) Uzyskaj potwierdzenie gotowości organizacji Twojej mobilności
6) Przygotuj dokumenty na wyjazd:
POTWIERDZENIE Z UCZELNI PARTNERSKIEJ (w formie podpisanego Training Agreement)
7) Złóż przygotowane dokumenty u Uczelnianego Koordynatora Erasmus BUDYNEK A POKÓJ 16 minimum na 6 tygodni przed planowanym wyjazdem
1) Podpisz umowę finansową na wypłatę stypendium przygotowaną przez Uczelnianego Koordynatora Erasmus (otrzymasz stypendium na czas pobytu oraz ryczałt na dojazd, dodatkowo każdy uczestnik programu jest ubezpieczony na
czas wyjazdu)
2) Zaplanuj wyjazd
Z uczelni przyjmującej należy uzyskać CONFIRMATION, czyli zaświadczenie o pobycie z oryginalnym podpisem koordynatora Erasmus z uczelni partnerskiej
1) Skontaktuj się z Uczelnianym Koordynatorem Erasmus BUDYNEK A POKÓJ 16
2) Złóż dokument potwierdzający odbycie mobilności CONFIRMATION z uczelni zagranicznej
3) Rozlicz wypłacone stypendium
4) Wypełnij ankietę uczestnika mobilności (otrzymasz
automatyczną wiadomość z linkiem do ankiety wysłaną z serwera Komisji Europejskiej)
PODATEK DOCHODOWY OD STYPENDIÓW
ERASMUS